Добрый день, форумчане!
Обращаюсь к бухгалтерам-менеджерам-финансистам-экономистам, прошедшим ассесмент в СРА.
Вроде-бы силлабус готов - 20 страниц, 29 предметов, 12-ым шрифтом. Однако, немного смущает то, что у многих, судя по поиску в форуме, объём силлабуса достигает 50 страниц и более. Я строго придерживался описания предметов по государственному образовательному стандарту (Украины), например:
"Статистика
Мета: надання знань про методи збирання, оброблення та аналізу інформації стосовно соціально-економічних явищ і процесів.
Завдання: вивчення принципів організації статистичних спостережень, методик розрахунків показників статистичного аналізу соціально-економічних явищ і процесів.
Предмет: розміри й кількісні співвідношення масових явищ і процесів в економіці, закономірності їх формування, розвитку і зв’язку.
Зміст дисципліни розкривається в темах:
1. Предмет і метод статистики.
2. Статистичне спостереження.
3. Зведення і групування статистичних даних.
4. Статистичні показники.
5. Аналіз рядів розподілу.
6. Вибірковий метод.
7. Статистична перевірка гіпотез.
8. Аналіз таблиць взаємної спряженості.
9. Статистичні методи аналізу кореляційних зв’язків.
10. Аналіз інтенсивності динаміки.
11. Аналіз тенденцій розвитку.
12. Індекси.
13. Графічний метод."
ВОПРОС: Достаточно ли для успешного ассесмента СРА такой полноты описания тем (см. выше) как в стандарте или расписывать темы более подробно?
А то как представлю, что надо ехать в город, где заканчивал ВУЗ, долго бегать по кафедрам, приставать к преподавателям, просить учбные планы либо темы экз. билетов Тут хоть бы такой силлабус подписали...
Обращаюсь к бухгалтерам-менеджерам-финансистам-экономистам, прошедшим ассесмент в СРА.
Вроде-бы силлабус готов - 20 страниц, 29 предметов, 12-ым шрифтом. Однако, немного смущает то, что у многих, судя по поиску в форуме, объём силлабуса достигает 50 страниц и более. Я строго придерживался описания предметов по государственному образовательному стандарту (Украины), например:
"Статистика
Мета: надання знань про методи збирання, оброблення та аналізу інформації стосовно соціально-економічних явищ і процесів.
Завдання: вивчення принципів організації статистичних спостережень, методик розрахунків показників статистичного аналізу соціально-економічних явищ і процесів.
Предмет: розміри й кількісні співвідношення масових явищ і процесів в економіці, закономірності їх формування, розвитку і зв’язку.
Зміст дисципліни розкривається в темах:
1. Предмет і метод статистики.
2. Статистичне спостереження.
3. Зведення і групування статистичних даних.
4. Статистичні показники.
5. Аналіз рядів розподілу.
6. Вибірковий метод.
7. Статистична перевірка гіпотез.
8. Аналіз таблиць взаємної спряженості.
9. Статистичні методи аналізу кореляційних зв’язків.
10. Аналіз інтенсивності динаміки.
11. Аналіз тенденцій розвитку.
12. Індекси.
13. Графічний метод."
ВОПРОС: Достаточно ли для успешного ассесмента СРА такой полноты описания тем (см. выше) как в стандарте или расписывать темы более подробно?
А то как представлю, что надо ехать в город, где заканчивал ВУЗ, долго бегать по кафедрам, приставать к преподавателям, просить учбные планы либо темы экз. билетов Тут хоть бы такой силлабус подписали...
Comment